اخبار روز

تئاتر شهر حرفه‌ای ترین سالن کشور است

تئاتر شهر حرفه‌ای ترین سالن کشور است

۰۷:۰۰ ۰۳ مرداد ۱۴۰۳

بابک پرهام نویسنده و منتقد تئاتر بیان کرد: معتقد هستم وقتی یک نمایش‌نامه نویس داستان  یک نمایش را می‌نویسند، در گام اول باید بداند نمایش در چه سالنی اجرا می‌شود؛ زیرا فضای نور، صحنه و دیگر موارد در سالن‌های مختلف متفاوت است.

وی ادامه داد:در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر تجربه اجرای نمایش را داشتم که چه مخاطبی در سالن سایه خواهیم داشت و به چه اندازه  فضا و نور داریم و چه میزان می‌توانیم از فضای سالن استفاده کنیم. خوشبختانه تجربه اجرا در سالن‌های مجموعه تئاتر شهر را داشته‌ام و از این رو می‌توانم بگویم، تئاتر شهر حرفه‌ای ترین سالن کشور است که علاوه بر عوامل بسیار حرفه‌ای که دارد، مسئول این مجموعه، همکاران فنی صدا و نور بسیار همراه و کاردان هستند و در سالیان سال که در این مجموعه فعال هستند می‌توانند مشاوره‌های خوبی به گروه‌های تئاتری دهند.

وی افزود: البته مهم‌ترین چیزی که در اجرای تئاترشهر است، بخش مدیریت و روابط عمومی است که در چهار اجرایی که در این مجموعه داشتم، بیشترین همکاری و کمک از سوی این عزیزان بوده است. عزیزان و مسیئولان مجموعه تئاترشهر آنقدر همراه بوده اند که گاهی از گروه هنری تئاتر برای کمک کردن پیشی می‌گیرند. روابط عمومی و مدیریت تئاتر‌شهر با یک صمیمیت خوبی همراه کارهای نمایشی هستند که گویی عضوی از گروه نمایشی اند، لذا چنین مواردی لذت بخش است.

وی درپایان صحبت‌هایش تاکید کرد: البته در برخی از سالن‌های خصوصی علاوه بر اینکه چنین همکاری‌هایی وجود ندارندف برخی کارشکنی‌ می‌کنند. برای مثال شما قصد دعوت میهمان یا عکاس دارید که مسئولان سالن‌های خصوصی اجازه نمی‌دهند و از چنین مواردی جلوگیری می‌کنند و اجازه اطلاع رسانی درست را نمی‌دهند. خداراشکر همکاری مجموعه تئاترشهر در تمام اجراهایمان رضایت‌بخش بوده است.

خبرنگار: زهرا بالاور

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا